Хортинг у м.Бровари

 

Дитячо-юнацький спортивний клуб “Хортинг-Бровари”

З 2 вересня 2016р тренування у 5 школі будуть проводитись з 18-30 до 20-00 у великому залі

Турнір з хортингу «Сила і честь» 18 лютого 2017 року у м. Борисполі

Турнір пам’яті «Сила і честь» з хортингу

 

у розділі двобій, присвяченого 28-й річниці виведення Радянських військ

з Афганістану та ушануванню пам’яті загиблих воїнів-інтернаціоналістів та воїнів АТО  серед молодших юнаків, юнаків, кадетів, юніорів та дорослих 18 лютого 2017 року у м. Борисполі

1. Мета і завдання змагань

Змагання проводяться з метою:

розвитку та популяризації хортингу серед населення у м. Борисполі, Бориспільського району та України в цілому;

підвищення спортивної майстерності спортсменів;

удосконалення практичного досвіду суддями УФХ.

2. Термін, місце проведення змагань

Змагання проводяться 18 лютого 2017 року у м. Борисполі за адресою: вул.1-го Травня 4,  Бориспільська дитячо-юнацька спортивна школа. (зупинка Міський Парк )

Мандатна комісія кубку з хортингу у розділі «двобій», проводить зважування та реєстрацію учасників 17 лютого 2017 року з 08:00 до 18:00.

Голова мандатної комісії –– Шульга О.М.

Тел.: +38-067-399-09-32

E-mail: ratoborec@ list.ru

Попередні заявки надіслати до 13.02.2017 року голові мандатної комісії.

3. Керівництво проведенням змагань та суддівство

Загальне керівництво проведенням змагань здійснюється управлінням культури, молоді та спорту Бориспільської міської ради.

Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на ГО МВПК «Ратоборець» ,

та суддівську колегію на чолі – Федорова Станіслава.

Голова оргкомітету змагань — Калошин Вадим Вікторович,

Заступник голови оргкомітету змагань – Ясінський Олександр Сергійович.

Головний суддя змаганьКалошин В.В.

Тел.: +38-067-977-95-08

Керівник оргкомітету змаганьЯсінський О.С.

Тел.: +38-093-162-41-19

Головний секретар змаганьЗемцова А.

4. Програма змагань

18 лютого 2017 року

08:00 – 09:30 – приїзд команд до м. Борисполя, засідання суддівської та медичної комісії,;

10:00 урочисте відкриття змагань;

10:30 14:00  початок змагань, попередні сутички у розділі «двобій»;

14:0014:30 – перерва;

14:30 – 18:00 – півфінальні та фінальні сутички у розділі «двобій»;

19.00 – нагородження переможців та від’їзд учасників.

Програма змагань може коригуватися у день змагань залежно від кількості учасників.

5. Учасники змагань

У змаганні беруть участь спортсмени з хортингу м. Борисполя, Бориспільського району та Київської області.

Склад команди: 1 тренер-представник, 1 суддя (якщо немає у наявності, необхідно повідомити Головного суддю змагань не пізніше, ніж за 3 дні до початку змагань), спортсмени – необмежено.

До змагань у розділі «двобій» допускаються спортсмени не нижче І ранку хортингу.

Молодші юнаки та дівчата 6-7 років

  Чоловіки Жінки
Легка До 20 кг До 20 кг
Середня 20-25 кг 20-25 кг
Важка понад 25 кг понад 25 кг


Молодші юнаки та дівчата 8-9 років

Легка До 25 кг До 20 кг
Середня 25-30 кг 25-30 кг
Важка понад 30 кг понад 30 кг


Юнаки та дівчата 10-11 років

Найлегша До 30 кг До 30 кг
Легка 30-35 кг 30-35 кг
Середня 35-40 кг 35-40 кг
Важка Понад 40 кг Понад 40 кг


Юнаки та дівчата 12-13 років

Найлегша до 35 кг до 35 кг
Легка 35-40 кг 35-40 кг
Напівсередня 40-45 кг 40-45 кг
Середня 45-50 кг 45-50 кг
Напівважка 50-55 кг 50-55 кг
Важка 55-60 кг 55-60 кг


5.1. Усі учасники повинні надати мандатній комісії наступні документи
:

заявку на участь встановленого зразка (Додаток 1);

залікову членську книжку УФХ (хортинг-паспорт);

медичний дозвіл встановленого зразка;

учасники змагаються у спортивній формі та захисному спорядженні згідно з «Правилами змагань з хортингу».

6. Правила проведення змагань

Змагання проводяться за Всеукраїнськими правилами змагань з хортингу у розділі «двобій», затверджених Міністерством молоді та спорту України.

7. Нагородження

Спортсмени, які посіли 1-3 місця, нагороджуються дипломами з хортингу відповідних ступенів і медалями організаторів змагань.

Пам’ятним кубком турніру нагороджується команда.

Спортсмени команди, що не надіслала у відповідний термін попередню заявку, медалями нагороджуватись не будуть!

8. Фінансові витрати

Витрати з організації проведення змагання (нагородження переможців і призерів, харчування суддівської колегії, оренду місця змагань та допоміжних приміщень, штабу змагань та оргтехніки, оренду хорту, оплату канцтоварів, медикаментів, лікарського та обслуговуючого персоналу, друкування афіш та іншої атрибутики змагань, розміщення реклами, транспортних та інших видатків з організації змагань) здійснюються за рахунок організаторів змагання відповідно до затверджених кошторисів, зацікавлених установ, організацій та спонсорів.

Витрати на відрядження учасників, тренерів-представників, суддів (проїзд в обох напрямках, розташування, харчування, збереження заробітної плати, благодійні внески за участь  у змаганнях) – за рахунок коштів організацій, що відряджають.

Оренда спортивних приміщень, нагородження переможців та призерів, інші витрати, пов’язані з організацією та проведенням змагання, – за рахунок коштів осередку,

проїзд в обидва напрямки та харчування спортсменів – за рахунок організацій, що відряджають.

 Внесок для участі в змаганнях – 100 грн. з кожного учасника, члена федерації хортингу,

Команди які не мають у своєму складі суддю, сплачують додатковий внесок 50 грн.

9. Підготовка спортивних споруд

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів» власник спортивної споруди не пізніше, як за 4 години до початку змагань, зобов’язаний подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання передбачених цим пунктом вимог, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.

10. Медичне забезпечення

У відповідності до Положення про медичне забезпечення спортивно-масових заходів», що затвердженого відповідним наказом Міністерства охорони здоров’я України від 27.10.2008 № 614, медичне забезпечення спортивно-масових заходів здійснюється Київським центром спортивної медицини, обласними та міськими спортивними диспансерами, центрами незалежно від їх відомчого підпорядкування, відділеннями спортивної медицини лікувально-профілактичних закладів загальної мережі. Для медичного забезпечення змагань залучаються кваліфіковані медичні працівники. Присутність лікаря із спортивної медицини обов’язкова на змаганнях всіх рівнів.

Лікар змагань входить до складу суддівської колегії на правах заступника головного судді. Усі його рішення у межах компетенції обов’язкові для учасників, суддів, організаторів змагань. Лікар надає в організаційний комітет або суддівську колегію план медичного забезпечення змагань та звіт про їх закінчення.

11. Заявки

11.1. Попередні заявки на участь у змаганні надсилати за 5 днів до початку змагань на електронну адресу голови мандатної комісії.

 заявки які надійдуть пізніше, розглядатися не будуть.

Голова мандатної комісії –– Шульга О.М.

Тел.: +38-067-399-09-32

E-mail: ratoborec@ list.ru

11.2. У попередніх заявках повинна бути інформація: прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, вік - повних років, вага, розділ, спортивний розряд, П.І.Б. тренера та віза лікаря.

За невиконання вимог регламенту та неправильне оформлення заявки   команда може бути недопущена або знята з участі у кубку!

Цей регламент є офіційним запрошенням на змагання!

Ласкаво просимо до міста Бориспіль!!!